Postanowiłam ,że będę robiła stylizacje z Hb's .Na pierwszy ogień pójdzie czarne futerko z dodatkiem różu .Miałam do niego mieszane uczucia ,lecz w końcu kupiłam .Ciężko jest zrobić z nim stylizacje ,ponieważ jest czymś w rodzaju bezrękawnika ,a one kojarzą mi się z wiochą .Jednak udało mi sie wytworzyć dwie stylizacje .
Jak podobają się Wam moje stylizacje .?
śliczne :D Podobaja mi sie obie ;-)
OdpowiedzUsuńPierwsza ładniejsza, ale druga też niczego sobiee.
OdpowiedzUsuń